Mai multe unități școlare au fost alese pentru a găzdui cercurile pedagogice ale cadrelor didactice care predau matematica în școlile brăilene, iar subiectele abordate cu acest prilej au fost deosebit de interesante.
Astfel, în cadrul modulului „Perfecționare metodică și științifică”, organizat la Școala Gimnazială „M. Eminescu”, tema abordată a fost: Strategii didactice de predare-învățare-evaluare diferențiată la nivel gimnazial. Foarte util s-a dovedit a fi și cercul pedagogic al profesorilor de matematică, nivel liceal, găzduit de Colegiul Economic „Ion Ghica”. În cadrul modulului „Perfecționare metodică și științifică”, tematica cercului a fost: Strategii didactice bazate pe noile repere metodologice: provocări și oportunități în predarea matematicii la clasa a XII-a. Introducere în noile repere metodologice.
De asemenea, cercul pedagogic al profesorilor de matematică, nivel liceal, găzduit de Colegiul Național „N. Iorga”, a atins modulul: Olimpiade școlare, concursuri școlare și examene naționale, fiind incluse și mai multe strategii de evaluare din perspectiva noilor repere metodologice de aplicare a curriculumului la clasa a XII-a, precum și realizarea unui model de subiect pentru evaluarea sumativă la clasa a XII-a, profil real, specializarea matematică-informatică.
Totodată, cercul pedagogic al profesorilor de matematică, nivel gimnazial/liceal, găzduit de Școala Gimnazială „Ion Băncilă” și de Colegiul Național „N. Bălcescu”, s-a axat pe tema Olimpiade școlare, concursuri școlare și examene naționale, dar activitățile organizate au fost grupate pe două subteme: „De la motivație la performanță. Probleme cu probleme” – prezentarea unor fișe de lucru cu probleme deosebite pentru pregătirea olimpiadelor, concursurilor școlare, precum și pentru examenele naționale și Realizarea unui model de subiect pentru Olimpiada Națională de Matematică, etapa locală, clasa a XII-a.
Cu acest prilej, au avut loc discuții asupra unor probleme propuse la Olimpiada Națională de Matematică, dar și realizarea unui model de subiect pentru simularea examenului de Bacalaureat.