
E.ON vizează 1 milion de clienți în acest an
E.ON Energie România continuă expansiunea pe piața soluțiilor și serviciilor energetice, vizând atingerea pragului de 1 milion de clienți până la sfârșitul anului, după cum se arată în comunicatul de presă transmis redacției. Compania a depășit deja 860.000 de clienți de la intrarea pe acest segment, în 2016.
Creștere accelerată în sectorul soluțiilor energetice
Din totalul actual de clienți, 100.000 au optat pentru soluții energetice destinate încălzirii și răcirii locuințelor, energiei verzi și mobilității electrice. Dintre aceștia, circa 60% au ales centralele termice cu condensare (E.ON Life), care oferă o eficiență de 108% și economii de până la 30% la consumul de energie. Anul trecut, compania a instalat, în medie, 23 de centrale termice pe zi.
„Am depășit definitiv momentul încare E.ON Energie România era doar un furnizor de gaze naturale și energie electrică. Anul acesta ne așteptăm să depășim 1 milion de clienți care au optat pentru soluțiile și serviciile noastre energetice, aducând plusvaloare afacerilor noastre”, a declarat Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
Soluțiile de răcire și energia verde, tot mai căutate
Soluțiile de răcire cu tehnologie Inverter (E.ON Cool) au fost, de asemenea, populare, cu 30.000 de clienți în ultimii patru ani. Doar anul trecut, cererea pentru aceste soluții a crescut cu peste 50% față de 2023, compania montând zilnic 25 de aparate de aer condiționat.
De asemenea, segmentul energiei verzi a înregistrat o ascensiune notabilă. Peste 4.700 de clienți au ales instalarea sistemelor fotovoltaice (E.ON Solar Home), iar în 2023, specialiștii E.ON au instalat 3.600 de sisteme, adică nouă ori mai multe față de 2023. Acest lucru a permis companiei să acopere toți clienții cu dosar validat AFM care au ales E.ON.
Expansiune accelerată în e-mobility
Pe segmentul e-mobility, E.ON a instalat anul trecut peste 120 de puncte de încărcare pentru vehicule electrice, ajungând la un total de peste 560 de unități în România. Comparativ cu perioada de dinainte de 2020, ritmul instalărilor a crescut de aproximativ 4-5 ori.
Un progres semnificativ s-a consemnat și în domeniul serviciilor tehnice (E.ON ServExpres), unde compania a câștigat anul trecut 160.000 de clienți noi. Astăzi, 760.000 de clienți beneficiază de servicii de verificări tehnice periodice, mentenanță și intervenții de urgență pentru centrale termice, instalații de gaz și electricitate, echipamente de aer condiționat și sisteme fotovoltaice.
E.ON Energie România își menține strategia de dezvoltare sustenabilă și inovare în domeniul energetic, având ca obiectiv principal atingerea pragului de 1 milion de clienți pentru soluțiile și serviciile sale energetice până la sfârșitul anului.





