Internațional

O companie americană vinde o băutură la același preț de 32 de ani!

AriZona Iced Tea și-a pus pentru prima dată dozele de 99 de cenți în magazine în 1992. Prețul nu a crescut nici măcar cu un cent în cei 32 de ani de atunci.

„Oamenii se întreabă: „Cum poate face asta?”, a spus președintele și fondatorul mărcii, Don Vultaggio, într-un interviu recent pentru Morning News NOW și Today de la NBC News. „O facem mai repede. O expediem mai bine. Îl trimitem mai aproape. Cutiile sunt mai subțiri.”

„Avem succes, nu avem datorii, deținem totul”, spune proprietarul, a cărui avere netă a crescut la peste 6 miliarde de dolari, potrivit Forbes.

 „De ce oamenii cărora le este greu să-și plătească chiria trebuie să plătească mai mult pentru băutura lor? Poate că este micul meu mod de a da ceva înapoi comunității”, a adăugat el.

Într-un interviu din 2022 pentru CNBC Make It, Vultaggio a explicat cum menține prețurile scăzute, nefăcând lucrurile așa cum fac concurenții mai mari. În loc să cheltuiască sume mari de bani pe publicitate, AriZona se bazează pe transmiterea din gură în gură pentru a-și face noi clienți.

„Le spun oamenilor în fiecare zi că merg la o luptă cu Coca-Cola și Pepsi”, a spus el atunci. „Eu am un pistol cu ​​apă și ei au mitraliere.”

Și în timp ce Arizona s-a extins în vânzarea de produse și băuturi alcoolice, se concentrează în continuare pe vânzarea a cât mai multe doze la 99 de cenți.

Miliardarul nu respinge posibilitatea de a crește prețul într-o zi. Dar el a spus că va încerca să mențină același preț cât mai mult timp posibil.

„Nu știu dacă niciodată, [dar] nu în viitorul previzibil”, a spus el pentru Today. „Vom lupta cât de mult putem pentru consumatori, pentru că, consumatorii sunt prietenii mei.”

Articole similare

Back to top button