Național

Poșta Română externalizează call center-ul pentru eficiență

Într-un efort de a îmbunătăți constant calitatea serviciilor oferite clienților și de a optimiza eficiența operațională, ”Poșta Română a decis să externalizare serviciul de Call Center către un partener specializat”, măsură strategică ce are ca scop asigurarea unui răspuns mai rapid și mai eficient la solicitările clienților, se arată într-un comunicatul de presă al companiei.

”Cu un volum zilnic de 2000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, noul serviciu de Call Center oferă acum un răspuns prompt și profesionist, cu un timp mediu de așteptare de aproximativ 30 de secunde. Implementarea acestui sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.”, mai precizează comunicatul.

Pe lângă îmbunătățirea serviciilor interne, Poșta Română a inaugurat pe 12 decembrie 2022 prima subsidiară externă la Chișinău, Republica Moldova, asumându-și internaționalizarea și elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-și lărgi aria de activitate, un proiect care intenționează să sprijine integrarea Republicii Moldova în dezvoltarea unui nod logistic important în zona Europei de Sud–Est.

Această decizie strategică nu doar că îmbunătățește eficiența operațională și răspunsul la solicitările clienților, dar și întărește poziția Poștei Române pe piața internațională, pregătind terenul pentru noi oportunități de dezvoltare și colaborare în regiunea Europei de Sud-Est.

 

Articole similare

Back to top button