Ieri, 18 decembrie, la Colegiul Economic „Ion Ghica” a avut loc Târgul de Crăciun derulat în parteneriat cu organizația Narada, în cadrul campaniei „Împreună pentru școala noastră !”
La cele zece standuri pregătite de elevi s-au vândut produse tradiționale, dulciuri, obiecte handmade, ornamente de Craciun în valoare de 14.000 de lei.
„Considerăm că acest eveniment a reprezentat un succes, în încercarea noastră de a îmbunătăți infrastructura, prin extinderea rețelei de Internet în toate sălile de clasă ale corpului C. Organizația Narada va dubla această sumă și astfel alerta noastră de pe hartaedu.ro va fi rezolvată”, a declarat prof. Daniel Lepădatu, director adjunct la Colegiul Economic „Ion Ghica”.
Organizația Narada are ca misiune îmbunătățirea actului educațional prin scoaterea la suprafață a nevoilor din educație și mobilizarea comunităților să găsească soluții.
Organizate de două ori pe an, în aceeași zi, în toate școlile participante la campanie, târgurile reprezintă mecanismul prin care directorii, profesorii, părinții, învață abilitățile de leadership și fundraising și reușesc să se autofinanțeze în rezolvarea alertelor. Anul acesta, la campanie au participat 60 de școli din țară.