Electrica Furnizare S.A. a anunțat că va întrerupe programat unele servicii dedicate clienților în perioada 1-31 ianuarie, ca urmare a lucrărilor de optimizare a sistemelor informatice. Acestea nu vor afecta furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
Modalitățile de contact disponibile în această perioadă sunt următoarele:
- Call-Center, la numărul 0244 406 006, apel cu tarif normal, disponibil de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, pentru informații privind relația cu furnizorul;
- Punctele de relații cu clienții;
- Adresa de e-mail menționată pe factură.
Plata facturilor în această perioadă se poate face prin:
- Internet banking;
- Debit direct, la Banca Transilvania, Garanti Bank, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD;
- Aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;
- Automatele de plată StartPay;
- Stațiile OMV/Petrom;
- Serviciul Westaco Express;
- Centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;
- Punctele de plată PayPoint;
- Ghișeele BCR, BRD, Garanti Bank, CreditCoop, CEC Bank; Smith&Smith;
- ATM-uri (Banca Transilvania, Garanti Bank ,CEC Bank, BRD);
- Automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank);
- Terminalele Idea Bank.
În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate:
- MyElectrica – aplicație și portal;
- TelVerde – comunicare index autocitit;
- Formularul unic de contact online;
- E-chat;
- Plata în punctele de relații cu clienții – Info Kiosk/POS;
- Serviciile din meniul interactiv Call-Center: activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului.
Factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la consumatori la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.