„Specii dispărute din fauna României”, de astăzi, pentru colecționarii de timbre

Colecționarii de timbre pot achiziționa atât fizic, cât și online, începând de astăzi, 22 februarie, timbre valoroase, din colecția „Specii dispărute din fauna României”.  Prețurile acestora pornesc de la 4,6 lei, în cazul timbrului ce înfățișează calul sălbatic și ajung până la 13 lei, în cazul bourului.

Potrivit unui anunț postat pe contul său de Facebook, Romfilatelia pune la dispoziţia colecţionarilor şi a publicului larg, începând de joi, 22 februarie  o nouă emisiune cu tematica faună, sub titlul generic „Specii dispărute din fauna României”, compusă din patru timbre, un plic „prima zi” şi un produs special în tiraj limitat.

Prețurile timbrelor variază între 4,6 lei și 13 lei

Așadar, pe timbrul cu valoarea nominală de 4,60 lei este ilustrat tarpanul – calul sălbatic (Equus ferus), elanul (Alces alces) este redat pe timbrul cu valoarea nominală de 5 lei, iar pe timbrul cu valoarea nominală de 6 lei este ilustrată specia saiga (Saiga tatarica).

Bourul (Bos primigenius) este redat pe timbrul cu valoarea nominală de 13 lei, în timp ce colunul (Equus hemionus) este ilustrat pe plicul „prima zi” a emisiunii.

Romfilatelia readuce astfel în atenţia opiniei publice cinci dintre speciile de erbivore mari, până nu demult parte din fauna existentă pe teritoriul actualei Românii. Parcul Natural Vânători Neamţ este, potrivit sursei citate, singura arie protejată care şi-a asumat prin planul de management reintroducerea marilor erbivore sălbatice dispărute din fauna României.

Emisiunea va fi disponibilă de joi, 22 februarie, în reţeaua magazinelor Romfilatelia din Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi și Timişoara, precum şi online pe http://romfilatelia.ro/store/.

Romfilatelia, compania românească desemnată să emită timbre

Romfilatelia este instituţia autohtonă  desemnată să emită timbrele şi efectele poştale româneşti.

„Dacă filatelia înseamnă colecţionarea mărcilor poştale, ea capătă în acelaşi timp noi valenţe. Vorbim despre un mijloc de informare în masă, de educare şi mai ales de promovare în întreaga lume. Timbrul călătoreşte pretutindeni şi odată cu el şi tezaurul ţării noastre. Colaborările avute de Romfilatelia ne-au ajutat să pătrundem în tainele istoriei, artei, spiritualităţii, frumuseţilor naturii, sportului şi ale multor altor domenii, pe care le-am reunit într-un portofoliu de colecţii filatelice impresionante. Am încercat să aliniem compania noastră la evoluţiile şi tendinţele internaţionale din filatelie, păstrând în acelaşi timp stilul nostru tradiţional de a crea şi a comunica prin intermediul timbrelor”, declară pe pagina de Internet a companiei Cristina Popescu, director general Romfilatelia.

Foto:
Romfilatelia/Facebook